مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد :
"حدود 20 هزار نفر سالمند نیازمند تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد قرار دارند "
مهندس حمید نصیری با بیان این مطلب افزود : این تعداد از سالمندان شامل نیازمندان روستایی بالای 60 سال می باشند که در قالب طرح شهید رجایی از خدمات این نهاد بهره می برند.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت : در حال حاضر تعداد 5 هزار دانش آموز و یک هزار و 600 دانشجو نیز از خدمات متنوع این نهاد بهره می برند و در سال جاری توجه ویژه ای به مسائل آموزشی و فرهنگی این عزیزان در خصوص ارتقاء سطح بینش و دانش آنان لحاظ شده است.
وی در زمینه شتاب روزافزون پرداختها از بلاعوض به قرض الحسنه اظهار داشت: با توجه به نگاه کمیته امداد امام خمینی(ره) مبنی بر پرداختهای قرض الحسنه به جای کمکهای بلاعوض در سال گذشته این نهاد در استان 6 هزار و 500 مورد پرداخت قرض الحسنه داشته است
رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد:
"اهداء بن کارت غیر نقدی به اطعام نیازمندان توسط خیر یزدی"
مهدی نشاسته گر ضمن اعلام این خبر گفت: یک خیر یزدی در اقدامی خداپسندانه تعداد 60 برگ بن غیر نقدی به ارزش 25 میلیون ریال جهت اطعام نیازمندان تحت حمایت به این نهاد اهداء نمود.
رییس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد اظهار داشت: هر ساله هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام از پانزدهم رمضان المبارک همزمان با ولادت با سعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) آغاز و تا 21 ماه مبارک رمضان سالروزشهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) ادامه دارد.
وی افزود: مردم خیر و نیکوکار استان می توانند در این هفته با مراجعه یا تماس با دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره) در سراسر استان نسبت به گستراندن سفره های اطعام و تحت تکفل قرار دادن ایتام مورد نظر اقدام نمایند.
مهدی نشاسته گر خاطر نشان کرد: در حال حاضر بیش از 2 هزار و 500 یتیم تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد قرار دارند و در انتظار حمایت حامیان خیر و نیکوکار استان می باشند../.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد :
"خیر یزدی در حرکتی جهاد گونه کفالت 400 یتیم را عهده دار شد"
محمد رضا غریب نواز ضمن بیان این خبر اظهار داشت: این خیر یزدی مقیم تهران ماهیانه به ازای هر یتیم 100 هزار ریال بصورت مستمر اختصاص داد.
معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد با تقدیر از اقدام خداپسندانه این نیکوکار از مردم نوعدوست استان دعوت نمود تا در ماه پرفضیلت رمضان در حد توان یاریگر محرومان و ایتام باشند.
وی آمادگی کامل این نهاد را برای دریافت کمکهای مردمی(نقدی و غیرنقدی) اعلام نمود و اظهار داشت: در این ماه مبارک همانگونه که تلاوت قرآن کریم ثوابی مضاعف دارد ، انجام کارهای خیر نیز اجر و پاداش چندین برابر دارد ./.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا